Lille eller normal størrelse??!!?!!?
brevkassespørgsmål af
Anonym
16 år
Hej
er det normalt at man som 16-årig har en penis på 3-4 cm i slap og 8-10 cm i stiv?
jeg har før skrevet ind og spurgt om det er meget lille eller lidt lille eller normalt, men har altid fået et "halvt" svar. Jeg vil gerne have et mere direkte svar på, om det er meget lille eller hvad det er. det ville være rart i hvert fald.
jeg er også ret tyk - 1,84 cm og vejer 90 kg. kan det have påvirkning på størrelsen af min pik?
eller jeg er omskåret fordi jeg er jøde?? Kan det gøre den mindre?
har også et andet problem. Når jeg har sex kommer jeg efter 20 sekunder. Hvordan gør jeg så jeg kan holde længere?
hilsen "Lillemanden"

Svar:
Hej Anonym
Jeg skal gøre det så præcist som muligt. Der findes ikke et mål for hvad der er normalt for en slap penis fordi det ikke rigtig giver nogen mening at måle. Nogen penis vokser meget når den bliver stiv og andres vokser kun ganske lidt, og derfor måler man kun den stive penis.
En stiv penis på 8-10 cm er en normal størrelse.
Din vægt har intet at sige for størrelsen på din penis.
At du er jøde og omskøret har intet at sige for størrelsen på din penis.
Hvis du gerne vil lære at holde længere under sex, handler det ganske enkelt om øvelse. Når du onanerer kan du øve dig i at holde igen ved at onanere lige indtil du kan mærke at du er tæt på at komme...og så stop op. Når du kan mærke at du ikke længere er ved at komme begynder du at onanere igen. Og når du så kan mærke at du er lige ved at komme igen...så stopper du igen. Og sådan bliver du ved.
I starten kan det godt være rigtig svært og det kræver at du øver dig. Men med tiden kan du på den måde lære at styre din orgasme sådan at du kan holde længere.
Bedste hilsner
Niels-Christian