At ligge op?
brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år
Hey jeg er en dreng på 14 som har en dejlig kæreste. Jeg har nu længe kunne føle på hendes signaler hun gerne vil have der skal se noget ''frækt'' men hvordan ligger man op til de her ting? Ved hun vil ha jeg skal gi hende finger men har ingen ide om hvordan man gør og ligger op til det? Tak for svaret på forhånd.

Svar:
Hej Fredericia dreng 14 år.
Tak fordi du skriver til Cyberhus.
Når man gerne vil lægge op til noget frækt som 14 årig er det ofte, som du selv beskriver, en længere process, hvor der bliver sendt signaler og afprøvet forskellige ting. Jeg har erfaring med at det er klogt at lære sin egen og sin kærestes krop at kende og også at man taler om det man tænker, føler og mærker.
Du spørger hvordan du kan lægge op til at give din kæreste finger, men ikke har nogen ide om hvordan du skal gøre det. Allerførst tror jeg det vil være en god ide, spørge hende om I skal tale sammen. Prøv at fortæl hende hvad du tænker, føler og mærker. Når man giver finger, betyder det at man forsigtigt fører fingeren ned til pigens tissekone. Det skal helst være vådt (det gør ondt hvis det er tørt), og så lader man fingeren glide rundt på kønslæber, klitoris og måske glide ind i skeden.
Husk på at det er vigtigt at tingene ikke går hurtigere end, at I begge kan følge med!
Forårshilsner Mette