Lidt forskelligt
brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år
Hej. Jeg skriver ind til jer fordi jeg har et par spørgsmål. 1) jeg sidder nogle gange og ser på det såkaldte porno, og er ret flov over det men vil lige høre kan nogen se at jeg har været inde på det fx. Intertnetudbyder forældre eller andet eller kan ejern af netværket se det? 2)vil bare lige høre om det også er farligt at stikke noget op i ''numsen'' når man er dreng? Og om i har gode råd til hva man kan gøre det med? :-) 3) Håber i vil svare :-)

Svar:
Hej!
Det var et par gode spørgsmål, og her har du et par svar på dem.
1. Ja,det er faktisk muligt for andre at se det på den computer, der er blevet brugt til at søge efter porno. Men den eneste måde det kan ske på, er ved at dine forældre også søger på det. Så vil det nok dukke op. Jeg ved ikke hvilken internetbrowser du bruger, men der er mulighed for at klikke på indstillinger og finde noget der hedder "Slet Cookies" eller "Ryd Historik" eller lign. Og så er din vej på internettet renset. Din internetudbyder behøver du ikke bekymre dig om, for de er ikke så interesseret i hvad man søger på, blot man betaler internetregningen.
Et lille råd herfra: Det er faktisk en helt naturlig og normal ting at se porno, og der er rigtig mange mennesker som ser det, og bruger det til at onanere.
2. Du spørger om det er farligt at stikke noget om i sin numse. Det kommer helt an på hvad man stikker op og hvordan man stikker det op. Det er slet ikke farligt, hvis man bruger f.eks. en dildo med noget glidecreme på. Dog kan det blive farligt hvis man vælger at bruge en genstand som kan gå i stykker oppe i numsen eller noget med spidse og skarpe kanter, altså en genstand som ikke er beregnet til at onanere med.
Så bedste råd til det, er at bruge en dildo og bruge noget glidecreme eller vaseline til at skabe en mere glidende effekt.
Jeg håber at du kan bruge mit svar.
Mvh
Casper