liderlige miq<333
brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år
Hej Cyberhus. Jeg er en pige på 14, og jeg er over liderlig, FX en dag blev jeg så liderlig at jeg tog min hund med mig ind på mit værelse og blev i mit undertøj og så lod jeg den Kneppe miq. Efter den dag tog jeg det som om jeg havde haft sex og ikke var jomfru mere... og fx en dag i skolen fik jeg bare lyst til at rive tøjet af en fyr og snave ham. Jeg kunne ikke holde det ud så jeg fik ham med hen til et rum og jeg snavede ham men han blev sur? HJÆLP MIG CYBERHUS!. hvordan kan jeg stoppe med at være så liderlig?! :I HJÆLPE mig TAK:) Hilsner den tøzz som er Liderlig P.S. bare kald mig dirtymiss

Svar:
Hej Pige 14 år.
Det er rigtig godt at du skriver her til Cyberhus. Jeg kan godt forstå, hvis du synes det er svært og jeg vil prøve at hjælpe dig, så godt jeg kan.
Når du er 14 år og er i puberteten, så fiser hormoerne rundt i din krop og det er derfor du føler dig så liderlig. Det er noget, som du skal lære at styre og finde ud af hvad du kan lide og hvad du ikke kan lide. Det kan måske godt tage lidt tid og være ret forvirrende, så det er super godt at du spørger en voksen om hjælp og råd.
Men jeg er nød til at fortælle dig tre ting:
• Fordi du kun er 14 år, så er det altså ikke i orden at du lader din hund kneppe dig. Det er egentlig ikke ulovligt at have sex med dyr, men jeg synes ikke det er okay at du gør det. Du er kun 14 år og hverken du eller din krop er klar til sådan noget.
• Det er ikke okay at du overfalder drenge og begynder at kysse og tage deres tøj af, fordi du er liderlig. Det er noget, som I begge skal have lyst til og det er også derfor jeg mener, at du skal bruge tid på at lære, at styre din liderlighed.
• Jeg synes du har brug for at få snakket med en voksen om din seksualitet og din liderlighed. Det kan du gøre med dine forældre, din læge eller sundhedsplejersken på din skole. Jeg ved godt det kan være lidt svært, at skulle snakke med voksne om de her ting, men du skal huske at alle kender til det her med at have lyst og være liderlig. Sundhedsplejersken og lægen er også vant til at snakke med unge om sex, liderlighed og det hele.
Hvis du synes det er alt for svært det hele, så synes jeg du skal logge på chatten her i Cyberhus og tale med en voksen rådgiver. chatten er åben mandag-torsdag kl.14-19 og du kan logge på ved at klikke her.
Jeg håber du kan bruge mine råd :)
Glædelige Julehilsner Mie