Liderlig og stiv pik
brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år
Hej jeg er en dreng på 14 år jeg er liderlig næsten hele tiden og hver gang jeg ser en røv bliver min pik stiv
er det normalt, ps min pik er 17 cm lang i stiv tilstand og kan sperme Når jeg onanere.

Svar:
Hej med dig.
Jeg kan godt forstå, at du gør dig nogle tanker omkring, hvordan det kan være, at du er liderlig det meste af tiden.
Som ung fyr er det helt normalt, at man i nogle perioder meget nemt bliver liderlig, og at der ikke skal så meget til for at gøre ens pik stiv. Derfor tænker jeg, at det er helt normalt, at du er liderlig næsten hele tiden. I teenagealderen sker der en masse med ens krop, som gør, at den ændrer sig fra at være en drengekrop til at blive en mandekrop. Noget af det, der sker, er, at der dannes flere hormoner, som bl.a. har betydning for ens sexlyst. Pga. de mange hormoner vil man i perioder have rigtig nemt ved at blive tændt, ligesom du oplever.
Jeg synes, det lyder som om, din pikstørrelse er helt normal, og det er også normalt at sperme ved onani.
Jeg håber, du kan bruge mit svar.
Vh. Matilde