Liderlig hele tiden
brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år
Hej. Jeg er en pige på 14 år, som i over 2 dage har været konstant liderlig! Jeg har ikke sovet to nætter nu, fordi det bare bliver ved. Selvom jeg har onaneret, så bliver det bare ved med at kilde! Jeg har overhovedet ikke lyst til at være liderlig, og jeg tænker ikke engang på noget. Jeg kan intet mærke når jeg går, men når jeg står stille og sidder ned begynder det bare at kilde helt vildt, og jeg bliver liderlig. Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre.. Jeg er så træt, men jeg kan simpelthen ikke ligge stille. Hvad skal jeg gøre? Går det ikke snart over?? :-(

Svar:
Hej med dig
Jeg kan godt forstå, at du skriver herind. For det må da ikke være rart, at gå rundt og være liderlig uden og have lyst til det, også selvom du endda har prøvet på, at onanere følelsen væk.
Men jeg syntes du skal vide, at det er ikke unormalt, at man som ung, kan have de følelser og  i nogle perioder, kan det fylde rigtig meget. Men jeg syntes umiddelbart du har et godt udgangspunkt, siden du skriver, du ikke kan mærke det når du går. For så tror jeg en løsning kunne være, at du begynder og gøre din krop fysisk træt. Bare i de perioder det går dig på, at det kilder og du er liderlig hele tiden.
Så en god lang gåtur eller måske endda løbetur inden du skal sove. Det kan måske hjælpe til med, at din krop bliver så fysisk træt at der ikke er overskud til at være liderlig. Så du endelig kan få den søvn du har lyst til og har brug for, helt uforstyrret.
Jeg håber du kan bruge mit svar
Med venlig hilsen Paw