liderlig hele tiden
brevkassespørgsmål af
Anonym
17 år
hej jeg har en kæreste der bliver ved med at gøre mig liderlig men hun vil ikke bolle. og jeg vil gerne hun er 18 hvad skal jeg gøre , det fucking irreterende at hun gør mig liderlig hele tiden uden at ville bolle.

Svar:
Kære dreng 17 år
Mange tak for dit brev.
Det er dejligt at du har en kæreste der gør dig liderlig hele tiden, men du er virkelig nød til at acceptere hendes grænse at hun ikke vil bolle lige nu. Hvis det gør dig så liderlig, så stop istedet mens legen er god, og lav noget andet, hvor I ikke er så intime.
Jeg ved ikke hvor meget i har talt om det, at du virkelig har lyst til hende. Jeg synes det vil være en god ide at du spørger ind til hvad hun tænker og hvad hun er nervøs for. Måske er hun bange for at du forlader hende når i har haft sex, måske er hun jomfru og ønsker første gang skal være special, eller hun kan have haft nogle dårlige oplevelser. Der kan ligge rigtig meget bag ved.
Sex er først dejligt og skønt når i begge er klar og ikke overskrider hinandens grænser.
Sex behøver heller ikke at være samleje, kan også være at kærtegne og nusse hinanden måske også de mere intime steder.
Venlig Hilsen
Sascha