Liderlig dreng.
brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år
Hej Cyberhus. Jeg har en masse spørgsmål :)
Jeg har en ven som jeg skriver om sex og alt muligt med ham. Det er rigtig dejligt at have sådan en ven. Vi har aftalt at næste gang vi skal sove sammen skal vi onanere, om natten. Hvordan giver man et godt handjob? Vi vil gerne prøve det på hinanden og se hvordan det føles at ikke selv at onanere...
Jeg har også en flirt og hun er ikke så liderlig som jeg. Kan jeg gøre hende liderlig på en måde?
Venlig hilsen en liderlig dreng :)

Svar:
Hej med dig
Det lyder til at dig og din ven har et godt venskab, hvor I kan dele mange ting, blandt andet det her med sex. Det er dejligt at have venner man kan dele sådan nogle intime ting med, især hvis man kan være både åben og ærlig også. Men selvom det er en god ven, er det vigtigt at kunne sige til og fra over for hinanden, hvis du eller ham lige pludselig ikke har lyst eller fortryder. Nogle gange kan de ting man forestiller sig i sin fantasi nemlig godt være meget bedre der, end når det udleves i virkeligheden og det kan være at I finder ud af at det er sådan for jer.
Før I begynder at give hinanden et handjob, så er det vigtigt at I begge er klar til det, men også at I kender til hinandens grænser og lyster. Det kan være at I kan snakke lidt om hvad I hver især har lyst til, gerne vil prøve og især hvad I ikke har lyst til. På den måde får I en bedre oplevelse ud af det og kommer ikke til at gøre noget I fortryder senere.
Det samme gælder hende her pigen du gerne vil gøre lige så liderlig som du selv er. I er også nødt til at vente til I begge er klar, men til den tid handler det om at lytte rigtig meget til hvad hun har lyst til at I skal lave. Fortæl hinanden om jeres lyster og hvad I kunne tænke jer at udforske sammen, kys hinanden, undersøg hinandens kroppe og tag det stille og roligt. Et godt og langt forspil, kan få de fleste piger til at få lyst, især hvis det ikke kun handler om drengens egen præstation, men også om pigens.
Jeg håber du kan bruge mit svar.
Venlig hilsen Marianne