liderlig

brevkassespørgsmål

liderlig

brevkassespørgsmål af
Anonym
12 år

ja jeg er 12 år og er mega liderlig og onanere tit er det normalt

Svar:

Hej med dig.

Super du skriver og spørger os i Cyberhus.

Det er helt normalt, både at du hyppigt er liderlig og onanere. Dine kønshormoner er ved at "vågne". Det gør de når man kommer i puberteten og ens kropsvægt ca. omkring 50 kg. De er med til at sørge for, at du begynder at føle lyst, bliver liderlig, onanere og måske tænker mere på drenge.

Det er dine hormoner som er med til at udvikle din krop (bryster, menstruation, mere fedtvæv, kønsbehåring) Hormonerne kan også påvirke at du får humørsvingninger)

Jeg håber du kan bruge mit svar.

Efterårshilsner Mette.