Liderlig?

brevkassespørgsmål

Liderlig?

brevkassespørgsmål af
Anonym
16 år

Hej. Jeg er en 16 årig pige, der har haft sex jævnligt (med få måneders mellemrum MAX) siden jeg var 12. Jeg er stor tilhænger af sex, og hvis jeg ikke har fået noget sex er jeg deprimeret, græder, kan ikke noget? Når jeg er i skole, er jeg NØDT til at gå over og ''tisse'' hvor jeg så ornanerer, ellers kan jeg ikke få en hel dag til at gå? Er det normalt trods jeg ''kun'' er 16? Jeg har aldrig haft en sexsygdom, været gravid el. lign. Men virkelig, jeg er så irriteret over det. Nogengange har jeg overvejet at gå i seng med en eller anden fremmed? Jeg har dog en fantastisk kæreste ligenu, og vi dyrker meget sex fordi han godt ved hvor svært det er for mig. (Jeg tvinger ham selvfølgelig ikke!) Men er det normalt?

Svar:

Hej pige 16 år

Dejligt at du skiver ind til os

Jeg vil starte med at sige at det er meget almindeligt at opleve i perioder som teenager at have meget lyst og rigtig mange fantasier, det er en del at din seksuelle udvikling, men når du skriver at du føler dig deprimeret og ked af det når ikke du får sex, så bliver jeg lidt nysgerrig på at vide hvad det er sex giver dig?

Vi har forskellige behov og lyster og nogen oplever en meget stor lyst til sex og det er helt okay, men det er vigtigt at have sig selv med og en god ide kan være at mærke efter om det virkelig er sex du har behov for eller istedet en form for opmærksomhed eller måske en mulighed for at komme væk fra noget der ligger dybere, vi kan fjerne os fra vores følelser på mange måder og sex kan være en mulighed.

Håber du kan bruge mit svar, ellers er du meget velkommen til at skrive ind igen

Mange Hilsner

Sascha