Liderlig?
brevkassespørgsmål af
Anonym
16 år
Hej Cyberhus.. Jeg her et problem, eller det er jo ikke et problem som sådan men det irritere mig grænseløst ! Jeg er simpelthen så trængende/liderlig osv osv, jeg bliver tiltrukket af stort set alle drenge og får lyst til dem selv om de ikke er min type? jeg er ret tilbageholdene så jeg er ikke typen hvor drengene står i kø og de får jeg har haft noget med har været nogle spassere, altså jeg onanere men det er ligesom begyndt at blive kedeligt go jeg har prøvet på forskellige måder men intet virker jeg trænger til en fyr.. Hvad skal jeg gøre?

Svar:
Hejsa!
Jeg kan sagtens forstå at det irriterer dig, at du er rigtig liderlig, men ikke har en fyr!
Men jeg kan fortælle dig, at det du oplever er helt normalt. Når man er teenager flyver der en masse hormoner rundt i kroppen og sex kan fylde rigtig meget i tankerne. Man kan blive liderlig af næsten ingenting og det kan være rigtig frustrerende, hvis ikke man har en at have sex med.
Desværre må du nok være tålmodig og vente til du møder en som er din type, og hvor du kan mærke at du virkelig har lyst til ham.
Du skriver at de fyre du tidligere har haft noget med, har været nogle spassere, så jeg tænker at du nok nogenlunde ved hvilken type du i hvert fald ikke er interesseret i :)
Du siger du er ret tilbageholdende, og det tror jeg der er mange drenge der synes er sødt! Man behøver ikke at snakke som et vandfald for at score. Ved at lytte og smile kan man også vise en dreng at man er interesseret.
Jeg håber at din ventetid ikke bliver alt for lang og svær!
Mange hilsner fra Louise