Liderlig??
brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år
Hej cyberhus, Hvordan skal jeg gøte mig selv liderlig?? Sex noveller og porno er blokeret på min computer og at fantasere om sex hjælper ikke??

Svar:
Hej pige, 14 år.
Det er et godt spørgsmål du kommer med, jeg vil prøve at fortsætte lidt ad den sti du selv har lagt, med en fokus på sexnovellerne... Både fordi det ikke er min opgave at videreformidle porno, og fordi det faktisk er ulovligt at give/sælge porno til unge under 16 år...
Men for at vende opmærksomheden mod sexnoveller, så er de tilgængelige andre steder end på nettet, du kan for eksempel læse womans godnathistorie eller se nærmere på tidens kvinder.
Hvis du ikke føler du har lyst til at bruge penge på blade, så er biblioteket en mulighed, du skal vide lidt hvad du leder efter, og du skal lede i voksenlitteraturen, men der er erotisk litteratur.
MVH
-Sune