Liderlig
brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år
hej, jeg er en pige på 14 år. Jeg synes selv at jeg engang imellem er ret liderlig. Så jeggnider min dyne op ad min fisse. Er det normalt?

Svar:
Hej med dig!
Jeg kan godt forstå, at du tænker om det er normalt. Det er godt at du skriver ind, nu det er noget der fylder hos dig. Når man er i din alder er det HELT NORMALT at være optaget af og føle lyst og det er helt normalt at eksperimentere med sin krop og onani. Så det korte svar på dit spørgsmål er: Ja, det er helt normalt! :-)
Der er mange måder at onanere på. Du kan måske få inspiration på cyberhus' hjemmeside, hvor der er forskellige debatter og brevkassespørgsmål, der handler om onani. Ellers står der en masse spændende og gode ting, på denne side. Den kan du læse og kigge på hvis du har lyst.
Det er faktisk rigtig sundt at onanere. Det er en god måde at udforske sin egen krop på og lære den at kende på.
Jeg håber du kan bruge mit svar!
De bedste hilsner Astrid