Lesbisk/Bi pige søger kæreste

brevkassespørgsmål

Lesbisk/Bi pige søger kæreste

brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år

Hej, jeg er ved at blive lesbisk/bi det er jeg sikker på for har virkelig mange følser for piger og ikke så meget for drenge mere. jeg ville spørge om hvordan jeg kunne finde en pige der ville have noget med mig, altså på kæreste måde. Håber I kan svarer så hurtigt som muligt.

Svar:

Hejsa.

Tak for dit spørgsmål til brevkassen.

For de fleste er det en del af den naturlige udvikling af seksualiteten, at blive tiltrukket af sit eget køn.

Du er 14 år og har mange år til at lære din seksualitet at kende. Der er sikkert mange sider hos dine pige veninder som du kan identificere dig med og fascineres af. I din alder sker der ofte rigtigt mange ting med pigernes kroppe. De får menstruation, bryster og kvindelige former. Rent mentalt sker der også rigtigt mange ting fordi og sommetider synes mange piger at drengene på samme alder ikke er så interessante. Alt dette for at komme til mit svar eller råd til dig:

Jeg tror det kunne være en god ide´ at tale med de piger som du tiltrækkes af. Tal med dem om hvad du godt kan lide ved dem, hvad det er de gør, og hvad de siger som du godt kan lide. Måske er der nogle af de piger der har det som lige som dig, og så kan I jo prøve at være kærester.

Sommervarmehilsner Mette M