Lesbisk til Henriette

brevkassespørgsmål

Lesbisk til Henriette

brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år

Hej Henriette Du skrev her på siden med en pige d. 26.04.2011 hun var 14 og spurgte om hvor man kunne finde andre lesbiske og biseksuelle. Jeg vil også gerne finde andre lesbiske. Så kunne du skrive til hende at jeg gerne ville snakke med hende, måske have hendes e-mail eller telefon nr. så at jeg også kan møde nogle. please......

Svar:

Hej med dig!

Henriette er på ferie så jeg svarer lige for hende - jeg håber det er okay.

Hverken jeg eller Henriette kan sætte dig i kontakt med andre unge der skriver spørgsmål herinde. Vi giver ikke personlige oplysninger ud på de børn og unge der bruger Cyberhus.

Men jeg kan henvise dig til Landsforeningen for bøsser, lesbiske, biseksuelle og transpersoner (LGBT) har en ungdomsafdeling som dels har netkontakt, men også mulighed for at møde andre homoseksuelle irl. Du kan finde deres hjemmeside her:http://www.lgbt.dk/2020/

Her igennem kan du måske komme i kontakt med andre lesbiske og biseksuelle.

Sommerhilsner fra Mie :)