lesbisk møde andre
brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år
Jeg kan ikke finde ud af lgbt eller hvad landsforeningen for bøsser og lesbiske hedder. Har du ikke en anden webside hvor man kan chatte med andre lesbiske

Svar:
Hej pige, 14 år,
Det lyder lidt som om du har været i kontakt med Henriette tidligere i brevkassen. Hvis du har, så beklager jeg at hun ikke svarer på dit spørgsmål, men hun holder ferie lige nu...
Nå, men jeg har ledt og ledt, og har ikke kunnet finde nogen steder man har kunne chatte med andre lesbiske. Jeg har mest fundet datingsider og en liste over klubber og barer... Men Sacha herinde fra kom med linket www.boyfriend.dk det hedder boyfriend, men er community for bøsser og lesbiske. Og så holder landsforeningen for bøsser og lesbiske cafeaftener den anden fredag i hver måned. Desværre kun i København, men det er jo brugbart i dit tilfælde. Du kan læse mere om cafeaftenerne her. Hvis du helst vil chatte med andre lesbiske, så tror jeg du skal prøve landsforeninges egen ungdomstelefon/chat, de kan nok vejlede dig bedre end jeg kan... Dem finder du her.
Jeg håber det kan bruges, selvom det er et lidt upræcist svar... Du er selvfølgelig altid velkommen til at skrive herind igen...
MVH
-Sune