Lesbisk eller ej ?? er forvirret

brevkassespørgsmål

Lesbisk eller ej ?? er forvirret

brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år

HJÆLP !!! Jeg tror at jeg er lesbisk ): Hver gang jeg er sammen med en veninde har jeg lyst til at kysse hende over det hele og alt muligt !! DET ER SÅDAN ET STORT PROBLEM FOR MIG !!!! Plzzzzz Help me! Jeg har fandt ikke sådan ud af det før jeg var mellem 10 og 12 - jeg var sammen med min gamle bv og jeg havde bare lyst til at rykke helt tæt på hende, flætte fingre med hende og kysse hende ! Er jeg ved at blive lebbe? elle måske Biseksuel ?? svar så hurtigt så muligt ! HAR VIRKELIG BRUG FOR HJÆLP !!

Svar:

Hejsa...

Det er aldrig sjovt at føle sig anderledes, som du gør, fordi du mærker lyst til din venninde og hermed er bange for at du er lesbisk og/eller biseksuel. Jeg kan ikke svare på om du er ved at blive det.

Men det lyder som om du har nogle dejlige følelser overfor din venninde. Hvis hun nærer de samme følelser over for dig, kan du trygt udforske din seksualitet i forhold til en af samme køn. Tal med din venninde om dine tanker og følelser. Det er tit dejligt at dele dem med andre og høre hvad de tænker.

Du behøver ikke være lesbisk eller biseksuel fordi du er facineret af din venninde. Prøv at forhold dig nysgerrigt til din seksualitet, så vil du lære en masse om dig selv. Hvis du skulle finde ud af at du er til kvinder, vil du finde ud af det og så vil du lære at tackle de udfordringer der ligger her.

Jeg håber på at du kan bruge dette svar og at det letter din frustration og usikkerhed lidt.

Sommerhilsner Mette M