Lana Rhoades

brevkassespørgsmål

Lana Rhoades

brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år
Oprettet 6 år 8 måneder siden

 Hej

Jeg tænder meget på pornosjernen Lana Rhoades. Når jeg onanere til de porno videoer hun er med kommer jeg meget mere end jeg plejer at gøre ved andre. HvorDan kan det være?

Er også begyndt ikke så at onanere og tænde ikke på noget som helst end Lana Rhoades. Når jeg så kommer er der virkelig meget og det er klamt. Hvordan kan det være?

Svar:

Hej med dig

Det er meget forskelligt hvad man tænder på, og det lyder til at du har fundet noget der virker for dig. Jeg tror heller ikke du er den eneste som synes at Lana (og andre pornostjerner) er frække - det er jo også deres job, og hvis hun gør det godt, så er det jo super. Når man tænder rigtig meget på noget, så vil orgasmen også føles stærkere, og jeg tror måske det er derfor du oplever at du "kommer" mere end når du onanerer til andre ting. Det kan også være fordi at man i din alder ofte lige er begyndt at finde glæden ved at onanere, og der er samtidig en hel masse hormoner som suser rundt i kroppen, som kan påvirke mængden af sæd. Her kan du læse lidt mere om udløsning

Fordi det er en pornostjerne, så er det også en god idé at huske at pornofilm jo ikke er realistiske, men netop sat op på den måde at de overdriver en smule. Så vær lige opmærksom på at rigtig sex sjældent vil være lige så vildt eller voldsomt som i pornofilm, men at det stadig er rigtig dejligt. Og når man føler sig rigtig tryg ved sin partner, så er det også muligt at man går på opdagelse i seksualiteten sammen og udforske andre måder at have sex på. Men giv dig god tid, og find ud af hvad du godt kan lide og tænder på.

Jeg vil ønske dig god fornøjelse med det!

Venlig hilsen

Signe