Lade en frisure ødelægge det?
brevkassespørgsmål af
Anonym
17 år
Hej Cyberhus folkene. Mig og min kæreste har gennem lang tid haft et aktivt liv seksuelt, og det har jeg virkelig nydt. Vi har været sammen i 2 år og 3 måneder, og han tænder mig stadig - det gjorde han i hvert fald ind til for nylig. Han har valgt en skrækkelig frisure, som jeg på ingen måde kan finde ophidsende. Jeg skulle mene at denne såkaldte frisure er kendt som en "Halvmåne". Overvejer virkelig om jeg skulle dumpe ham eller ej.

Svar:
Hejsa!
Det er fedt at høre at du har nydt at have sex med din kæreste, og endnu bedre at høre at du stadig bliver tændt af ham!
Men hvor er det ærgerligt at du ikke tænder på hans nye frisure. Det er en af de ting der er svære, når man har en kæreste – nemlig at begge har lov til selv at bestemme hvordan de ser ud. Og du kan jo selvfølgelig ikke gøre for at du bare ikke tænder på hans nye hår.
Det første jeg kommer til at tænke på er, at du måske bare skal vænne dig til hans nye frisure. Nyt hår er en stor forandring, men måske du ikke tænker over det om nogle uger. Du kan prøve at fokusere på de andre ting ved ham, du tænder på. Måske var det hans øjne du faldt for, eller måske at han er sjov og får dig til at grine, eller måske noget helt, helt andet.
Der er også den mulighed at du kan snakke med ham om det. Prøve at forklare ham hvor dejlig han er, men at du simpelthen ikke kan se bort fra hans nye hår. På denne måde kan du også finde ud af, hvor meget denne frisure betyder for ham.
Det var lige et par råd til hvad du kan gøre, og det er selvfølgelig helt op til dig selv, hvad du i sidste ende beslutter. Men jeg håber selvfølgelig at I finder ud af det sammen, for det ville da være super ærgerligt at en frisure skulle ødelægge et forhold som du har nydt i over 2 år.
Og så er en dejlig kæreste jo heldigvis meget mere end kun flot hår! :)
Held og lykke med det! Og skriv endelig herind igen, hvis du har brug for flere råd.
Mange julehilsner fra Louise