Læge...

brevkassespørgsmål

Læge...

brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år
Oprettet 10 år 3 uger siden

Hej!
 Tør ikke helt se om jeg kan trække min forhud tilbage, når jeg er slap.. Kan huske jeg kunne det engang,
men kan ikke når den er stiv. Kommer det med årene?

Og hvis jeg skal snakke med en læge om det, hvordan gør jeg det så uden nogle ved det? Kan jeg få foretaget det
kirugiske indgreb og det hele, uden nogle ved en dyt om det?

Tusind tak på forhånd, I er virkelig dygtige herinde! *Klap Klap* :)

Svar:

Hej

Jeg har flyttet dit spørgsmål til "spørg lægen" brevkassen. Her vil du få svar fra en læge i løbet af 10 dage.

Venlig hilsen Marianne - koordinator i Cyberhus