Læbepomade

brevkassespørgsmål

Læbepomade

brevkassespørgsmål af
Anonym
16 år
Oprettet 9 år 4 måneder siden

Kan det være farligt at smøre pikken ind i læbepomade?

Svar:

Hej Anonym

Direkte farligt vil jeg nok ikke sige at det er, men jeg er til gengæld sikker på at du godt kan finde nogle bedre alternativer.

Nu ved jeg selvfølgelig ikke med sikkerhed hvorfor du vælger at smørre din pik ind i læbepomade, men jeg går ud fra at det er for at få det til at "glide" bedre når du onanerer eller har sex.

I begge tilfælde vil jeg råde dig til i stedet at bruge glidecreme som kan købes i håndkøb på apoteket. Du kan også købe det på nettet.

Og det vil jeg foreslå dig at 3 årsager.

1. Glidecreme er lavet med ét eneste formål. At få det til at glide godt ved onani og sex. Det er ganske enkelt det bedste til formålet.

2. Læbepomade er beregnet til at holde læberne bløde og fugtige, og det kan indeholde stoffer(eksempelvis parfume) som ikke er beregnet til det noget mere sarte hud som du har på pikken. Det kan resultere i udslæt og det er ike så rart på og omkring pikken.

3. Nogle stoffer i creme kan opløse gummiet i et kondom, og derfor er det heller ikke optimalt at bruge hvis man bruger det under sex, hvor man har kondom på.

Så selv om det måske ikke er direkte farligt, så vil jeg kraftigt råde dig til at bruge glidecreme i stedet...så er det på den sikre side.

Bedste hilsner
Niels-Christian