kærester
brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år
Hej cyberhus. Der er denne her pige fra min klasse, som jeg rigtig gerne vil komme sammen med . Problemet er bare at hun allerede har en kæreste. Så hvad skal jeg gøre?

Svar:
Hej med dig
Puha, det var faktisk et rigtigt svæt spørgsmål, men du skal selvfølgelig have et svar.
Der er rigtigt mange mennesker, som oplever det samme som du oplever, altså at være vild eller forelsket i en pige, som allerede har en kæreste. Og hvad gør man sælige i den situation?
Der er faktisk ikke så meget at gøre, desværre. Hvis du begynder at gøre søde ting ved hende, så vil hendes kæreste nok blive en smule sur.
Du kan forsøge at blive hendes ven, men det er igen med at passe lidt på, for hun har en kæreste.
Ellers er det med at holde øje med hvordan deres forhold går, og hvis de en dag ikke vil være kærester mere, så synes jeg at du skal gribe din chance. Men indtil videre, så må du respektere at hun har en kæreste.
Jeg ved godt at mit svar ikke ændrer noget stort, men jeg håber du vil følge det alligevel.
Mvh
Casper