kæreste

brevkassespørgsmål

kæreste

brevkassespørgsmål af
Anonym
12 år

Hej cyberhus. Super fed hjemmeside. Det er en pige fra min klasse som jeg er helt vildt forelsket i, så jeg sådan bliver helt varm indeni når jeg tænker på hende. Mit problem/spørgsmål er: Jeg ved ikke om hun også er forelsket i mig. Hvordan kan jeg finde ud af det? Og hvis jeg finder id af det hvad kunne så være nogen gode muligheder til at spørge om kærester? Nogle gange virker det som om hun kan lide mig og jeg gør alt hvad jeg kan for at gøre hende glad som fx at give hende gaver og grine af hendes vittigheder selvom de er dårlige og sådan. Please svar hurtigt! Kh Magnus

Svar:

Hej med dig

Det lyder til at du er ret forelsket i hende pigen.:)
Du er kommet til at skrive til brevkassen der handler om sex og derfor har jeg flyttet dit spørgsmål over til brevkassen "Klar, parat, teenageliv", fordi den handler nemlig meget om kærlighed.

Du kan finde dit spørgsmål og svar der, inden for maks 10 dage.

Venlig hilsen
Erroll - Cyberhus