kysseven. ingen følelser

brevkassespørgsmål

kysseven. ingen følelser

brevkassespørgsmål af
Anonym
17 år
Oprettet 12 år 1 måned siden

hej cyberhus, jeg er en dreng på 17 år og går i skole i silkeborg. jeg har to spørgsmål der ikke har noget med hinanden at gøre, men det er ikke nødvendigt at skrive to mails, håber jeg. første spørgsmål: jeg har nogle venner jeg går og hænger ud med på skolen, vi spiser sammen i pauserne o.v.s det er et kompliceret forhold vi har, det handler om en dreng og to piger, vi kan godt side på hinanden og tage på hinanden for sjov, og nogle gange få stivert på, men her forleden var der en af pigerne der kyssede mig, det gjorde vi for sjov, for mit vedkommende, vi gjorde det flere gange på dagen og på et tidspunkt gik det over til tungen også, nogle af tingene syntes lærerende er for meget, men som sagt er det et mærkeligt og kompliceret forhold vi har, jeg tror stadig vi er venner og at det er for sjov, har også kysset den anden pige, men kun en gang. er det for meget, er vi gået over stregen eller kan man godt have en kysseven, jeg tror jeg er kommet i den alder at tingende skal prøves og der skal laves nogle erfaringer, men jeg ved ik rigtigt??? mit andet spørgsmål: det var på den sammen skole der var en pige der kunne lige mig, og spurgte om vi skulle være kærester, men jeg afviste hende for jeg følte det var bedst vi var venner. så kom der en ny pige og efter noget tid, (det var den samme pige som i spørgsmål et) efter noget tid spurgte hun mig om vi skulle være kærester, det tænkte jeg meget over og jeg kunne mærke nogle følelser, så jeg sagde ja, lige pludselig blev den anden pige ked af det, så vi aftalte at vi bare alle skulle være venner. er der noget galt i det. referere lige til første spørgsmål hvad vil hun gøre når vi går rundt og kysser hinanden og hvad vi lærerene sige til det hvis vi gør det hvor de ser det.???

Svar:

Hej dreng 17 år

Dejligt at du skriver ind til os

Der er intet galt i det du gør, det er helt okay at have en kysseven som du også selv skriver, at du er i en alder hvor der er nogle ting du ønsker at prøve af for at få lidt erfaringer og det er der bestemt intet galt i. Det vigtigste er at du har dig selv med og ikke gør noget som du ikke føler dig klar til, samtidig at pigen og dig er enige om det der sker og på den måde ligger nogle grænser for hvad der er okay, vi har forskellige grænser og det skal selvfølgelig respekteres, men her er det kun en selv der kender sin grænse og derfor må melde ud hvis det bliver for meget.

Når man går rundt og kysser piger, kan det selvfølgelig give nogle følesesmæssige problemer, hvis en af pigerne bliver glade for dig, men det er en del af det at blive forelsket, det du kan gøre er at være ærlig fra starten og du skal selvfølgelig ikke holde dig tilbage hvis du møder en sød pige som du gerne vil være kærester med.

Forårs Hilsener

Sascha