Kys

brevkassespørgsmål

Kys

brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år

Hei[;. Jeg er en piqe på næsten 14 år, der ved NADA om at kysse :/. Så jeq kunne qodt tænke miq noqle detaljerede beskrivelser af de forskelliqe slaqs kys:'D. På forhånd tark d;. KH Den Lanqsomme x].

Svar:

Hejsa.

Du er på ingen måde langsom, det har jeg lyst til at skrive til dig og du har noget rigtigt dejligt til gode!

Som du selv skriver er der forskellige kys. Her er nogle forskellige beskrivelser af KYS:

  • Tante kys: Kys med trutmund, som du giver din familje.
  •
  • Almindeligt kys: Kys hvor læber møder læber i et kys.
  •
  • Vådt fiskekys: Kys der er ret våde. Begge jeres munde er åbne og I spiser nærmest lidt af hinandens læber. Som når fisken dovent åbner og lukker munden.
  •
  • Tørretumble kys: Kys hvor tungerne roterer omkring inden i hinandens munde.
  • Eskimokys: Kys som ikke involverer læber og mund. Næsetipperne gnides mod hinanden.
  • Sommerfugle kys: Kys med øjnvipperne mod den andens kind. Det føles som om en

    sommerfugls vinger rammer kinden. Heraf navnet!

  • Nappe kysset: Kys hvor du bruger læberne til, at nappe hinanden forsigtigt i læberne.
  •
  • Sutteflaser kys: Kys hvor tungerne bruger til at sutte på.
  •
  • Alfabet kys: Kys alfabetet med tungen.

Der er mange måder at kysse hinanden på, og der er ikke nogen rigtig og forkert måde, at kysse på. Lad det være en leg og eksperimenter med at kysse hinanden.

Sørg for at have frisk ånde.

Med venlige hilsner

Mette Mach

  •