kusine!
brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år
Hej, jwgvsynes jwg har en meget pæn kuaine der er 1 åe ældre end mig, nogen gange sicer vi sammen og har lyst til at rage på hende, er det normalt??

Svar:
Hej med dig!
Det er rigtig fint, at du skriver ind med dit spørgsmål.
Det er ikke unormalt at have lyst til at røre ved sin kusine eller fætter. Hvis du synes, hun er rigtig sød og ser godt ud, kan man næsten komme til at glemme, at det er ens kusine.
Der kan dog være nogen, der vil synes, det er en lille smule mærkeligt, hvis I rører ved hinanden osv., fordi I er i familie med hinanden.
Og måske din kusine også vil synes, det var lidt mærkeligt, hvis du rører ved hende - især hvis hun ikke har givet dig lov til det. Så det er vigtigt, du er sikker på, det er noget, I begge har lyst til, hvis du beslutter dig for at begynde at røre ved hende.
I stedet for at begynde at røre din kusine, kan det være, der er en anden sød pige i klassen eller et andet sted, som ikke er i din familie, og som du kunne have lyst til at være lidt sammen med i stedet. Det kan nemlig nemt gå hen og blive en smule problematisk at have et forhold til et familiemedlem.
Mange hilsner fra Janni