Krampe.
brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år
Det er bare lige kort, jeg har prøvet når jeg har onaneret at få krampe i benene ? jeg har aldrig hørt om nogen der havde det samme problem ,det er egentlig ikke noget stort problem, jeg skal bare lige strækket benet, men jeg ville bare vide om det er noget mange kommer ud for ?

Svar:
Hej dreng, 15 år,
Jeg må ærligt indrømme at det har jeg heller ikke hørt om kramper i benene efter onani. Men igen, det er sjældent folk siger "Hey, nu skal du høre noget skørt om sidst jeg onanerede...".
Derfor tror jeg heller ikke det er noget at være bekymret for, så længe det forsvinder indenfor en 5-10 minutters tid.
Det eneste jeg lige kan forestille mig, hvis du skal undgå det, for det lyder som om det ikke er hver gang. Det kan være at overveje hvordan du sidder/står, så du ikke lægger prespå blodtilførslen, det er normalt det der forårsager kramper.
Jeg håber mit svar var nogenlunde brugbart, selvom det nok ikke er verdens mest oplysende.
MVH
-Sune