krænkelse

brevkassespørgsmål

krænkelse

brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år

hey;) nu kommer jeg lige med endnu et spørgsmål:) at onanere offentligt kan være en krænkelse for nogen mennesker og det er jeg helt indforstået med:) det er ulovligt og det ved jeg godt:) men så kan jeg egentlig ikke forstå hvorfor det ikke er ulovligt at f.eks. tisse udenfor? jeg mener bare at hvis jeg havde et problem med det ville jeg have et problem med at han havde sin pik fremme og ikke at han spillede den af?^^ det er helt fint for mig at det ikke er ulovligt men jeg kan ikkr helt forstå det:) -C

Svar:

Hej pige 14 år

Tak for dit spørgsmål, jeg forstår godt du spørger, men det er faktisk ulovligt at tisse på gaden, hvis du bliver taget kan du få en bøde på 1000 kr.

Hvis du gerne vil vide lidt mere om lovgivningen omkring det, så synes jeg du skal skrive til brevkassen "Dine rettigheder", fordi jeg tror de ved en smule mere om alt det her med lov og rettigheder. Men håber mit svar er ok.:)

Venlig Hilsen

Sascha