for kort tid

brevkassespørgsmål

for kort tid

brevkassespørgsmål af
Anonym
17 år

hey er det meget normalt at man ikke kan holde ret længe hvis man ikke har haft sex i lang tid??

Svar:

Kære dreng 17 år

Det er meget normalt ikke at kunne holde så længe, hvis det er lang tid siden man sidst har været i seng med en pige.

Her er et par eksempler på andre mulige årsager: nervøsitet, opstemthed eller for meget fokus på ikke at skulle komme for tidligt.

En god ide kan være at slappe helt af og nyde det der sker, trække vejret dybt ned i maven, og ikke have så meget fokus på hvornår man kommer, men i stedet mærke de dejlige følelser der sker i kroppen.

Piger eller kvinder synes det er lige så skønt at ligge og holde om og kæle med sin kæreste, så hvis du kommer for tidligt engang imellem, så skal du vide at det er helt okay.

Hvis det føles underligt, så tal om situatioen.

Venlig Hilsen

Sascha