Konstant liderlig kæreste.
brevkassespørgsmål af
Anonym
23 år
Hej. Jeg har en skøn kæreste på 17 år, som desværre er konstant liderlig hele tiden. Han elsker mig og min krop utrolig højt, og har lyst til mig næsten hele tiden, når vi er sammen. Der er bare det, at jeg aldrig er liderlig, når vi er sammen. Det sker kun få gange, hvor jeg giver efter og lader ham tænde mig, hvor det så også bliver rigtig dejligt. Han kan ikke få mig til at komme, men det er stadig skønt. Jeg er bare lidt ked af at jeg aldrig er liderlig, når vi er sammen, for han føler at han ikke kan tænde mig. Så jeg bliver helt mut, når han gerne vil og jeg ikke vil.. Hvad kan jeg gøre? Vil jo gerne gøre ham glad. Han respektere at jeg ikke er liderlig, så nu har vi stort set aldrig sex, hvilket jeg også har det dårligt med.. Hjælp, hjælp, hjælp. :-(

Svar:
Hej med dig,
Tak for dit spørgsmål. Jeg vil meget gerne prøve at give dig nogle svar, som jeg håber, du kan bruge.
Du spørger, hvad du kan gøre, nu da du oplever ikke at være liderlig, når du er sammen med din kæreste. Jeg kan godt forstå, at du bliver lidt ked af det over det, og jeg tror der er forskellige ting, man kan tænke over, og som måske kan være en grund til, at du har svært ved at blive liderlig sammen med din kæreste. Her har jeg 3 punkter, jeg gerne vil komme ind på:
1. Nogle piger kan opleve, at man kan komme til at tænke for meget, når man skal have sex. Det kan betyde, at det kan være svært for en at blive liderlig og at komme. Du beskriver, at du få gange har givet efter og ladt ham tænde dig, og at det derefter er blevet rigtig dejligt. Kan det måske være fordi, du har stoppet med at tænke for meget og har ladet dig selv blive tændt? Sådan som jeg ser det, kan det være, at du kommer til at tænke meget over, om du nu bliver liderlig, fordi du ved, at din kæreste ofte er meget liderlig. På den måde kan man måske glemme at mærke, om man har lyst, fordi man kommer til at tænke meget over det i stedet. Når man tænker meget over det, kan det gøre, at man pludselig slet ikke har lyst.
2. Du beskriver, at din kæreste har lyst til dig hele tiden. Det lyder rigtig dejligt, at han er så glad for dig og din krop. Måske oplever du, at du ikke har plads til at mærke, om du også er liderlig, fordi du ved, at han er det, og at han gerne vil have sex, når I er sammen? Jeg tænker på, om I måske kunne tale om, hvordan du kan få plads til også at ligge op til, at I har sex? Måske kan I tale om, hvad du har af tanker omkring sex, og hvad du rigtig godt kan lide? Måske har du en fantasi, som I kan prøve af? På den måde kan du måske opleve, at du får en større del i det, når I skal have sex.
3. Til sidst kommer jeg til at tænke på, at det også er en mulighed, at han måske ikke er den rigtige kæreste for dig? Du beskriver ikke, at du hverken er rigtig glad for din kæreste eller ikke glad for ham, men jeg synes alligevel jeg vil nævne det, da en grund til, at man ikke bliver liderlig og tændt også kan være, at man ikke er så glad for den person, man er sammen med, og derfor kan have svært ved at blive tændt. Jeg synes du skal mærke godt efter nede i maven, om du er vild med din kæreste?
Jeg håber, du kunne bruge mine svar.
De bedste hilsner fra Ida