Kondomer

brevkassespørgsmål

Kondomer

brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år

Hej. Hvordan kan jeg finde ud af hvor stor, bred og lang min pik er? Ved godt det er lidt tidligt men vil bare gerne vide det :)

Svar:

Hej med dig,

Jeg kan godt forstå, at du er nysgerrig omkring din pik. Det er nemlig helt naturligt :-)

Hvis du bare er interesseret i at vide, hvor lang og bred, din pik er, så kan du måle den med en lineal eller målebånd. Der er mange drenge, der måler deres pik, men man skal altid huske på, at når man, som dig, er 13 år, så vokser man stadig - og det gælder også pikken. Nu har du kaldt overskriften "Kondomer", så jeg regner med, at du spørger i forbindelse med, hvilken størrelse kondom, man så skal vælge? Det kan nemlig være lidt svært at finde ud af, hvad der er den rigtige størrelse, så man kan vælge bare at prøve sig frem med nogle forskellige. Det skal sidde stramt, så det ikke falder af, men ikke så stramt, at det gør ondt eller revner.

Jeg håber, at du kunne bruge mit svar,

Med Venlig Hilsen
Anne