Kondomer
brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år
Hej, min kæreste og jeg føler vi er klar til have sex, problemet er at min penis ikke er ret stor, vi har ledt meget og kan ikke finde nogen der passer, enten er de for store eller så er de for små. Det der er problemet er omkredsen/diameteren, den er nemlig kun ca 40mm i diameter og 125 i omkreds, og af alle dem vi har fundet er det mindste 47mm(diameter), vi har dog også fundet nogen på 35mm(Diameter), men de er for små. Kan I hjælpe mig, eventuelt foreslå nogen steder hvor man kan købe kondomer i den størrelse af.

Svar:
Hej med dig
Tak fordi du deler dit problem med os i Cyberhus.
Køb af kondomer er en broget verden! Pasform, størrelser og længder varierer som du ved. Jeg har surfet lidt på nettet og kan ikke finde præcis det du søger. Jeg vil foreslå at du prøver dig lidt frem med at finde den rette størrelse - der er nogle hjemmesider hvor du kan købe kondomer enkeltvis og måske finder netop den der passer dig.
Et råd vil også være at kontakte Condomeriet på telefonnummeret 51 56 22 24 (Randers) og anonymt blive vejledt til at finde den rette størrelse. Her er også lige et link til Condomeriets hjemmeside, hvor du kan læse lidt mere om det: http://www.condomeriet.dk/dk/kondombutikker.html
De bedste sommerhilsner Mette.