Kondomer.

brevkassespørgsmål

Kondomer.

brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år

Hejsa!, Jeg har skrevet ind til jer en gang før hvor jeg spurgte om min pik var lang nok til sex, Fik afvide at det var den. Nu er det så bare, Hvilke kondomer skal jeg købe?.. ( Størrelser ) Den er 8.5 Cm lang i stiv, Og ca 2.5 - 3 cm tyk, Så.. Hvilke kondomer skal jeg købe? Xsmall, Small, eller Medium?. Mvh N.

Svar:

Hej med dig N

Det er også et godt spørgsmål, For det er ikke altid let, at finde rundt i alle de forskellige størrelser, som er derude.

Jeg kan desværre ikke fortælle dig, hvilken nogle du skal købe, da der er meget forskel på kondomer, også selv på nogen der begge hedder medium. Så det du skal gøre er, at tjekke i butikkerne ved, at se bagpå pakken. Der står ofte L: for længde og der gør det ikke noget du måske vælger en på 16cm i længde, for du kan bare stoppe med, at rulle når den har nået roden. Det vigtige er, at omkreds passer som ofte hedder O: på pakken. For det er omkredsen der skal gøre, kondomet ikke falder af når man har sex.

Så du skal have gang i et målerbånd, så du kan måle omkredsen på din pik, i stedet for tykkelsen. Hvis du ikke kan finde nogen størrelse der passer, kan man gå i specielle kondom forretninger, f.eks. kondomerier, eller måske endda apoteket, for de vil kunne guide dig til den rigtige størrelse. Måske kan de endda bestille nogen hjem som passer lige til dig.

Jeg håber du kan bruge svaret

Med venlig hilsen Paw