kondom?
brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år
hej jeg er kommet til at tænke på sex med min kæreste og hvordan det vil foregå. så slog det mig lige pluselig at jeg tror at min pik måske er lidt lille den er 12,5 længde og 4 ca. brede :(

Svar:
Hej Århus dreng 14 år.
Tak for din mail til Cyberhus.
Der er ofte mange tanker som flyver gennem ens hoved omkring seksualitet, når man er teenager og hormonerne begynder at vågne i kroppen. Jeg forestiller mig at det der er ved at ske i din krop, hvor du begynder at tænke på hvordan det vil være at have sex med din kæreste. Det er en helt naturlig del af din udvikling, når man går fra at være barn til at blive voksen.
Din pik er lige nøjagtig som den skal være både i tykkelse og længde. Det der er vigtigst, er at du ser på din pik som en del af dig og at du er stolt af den som den er. Der er så mange forskellige former, størrelser, længder m.m.
Du har skrevet kondom som overskrift, derfor vi jeg råde dig til at have en pakke kondomer, som findes i flere forskellige størrelser, former eller med smag, i en skuffe så du er "klædt på" til den første gang, når du en gang fylder 15 år!
De bedste hilsner Mette.