Kondom
brevkassespørgsmål af
Anonym
16 år
Hej <3 Jeg er en pige på 16år. Jeg har en kærste på 20år. Vi har et fint sexliv og kender hinanden godt. De sidste 2måneder har jeg været lidt syg i mit underliv. Jeg har været til læge og snakket med min mor om det. Min kærste havde det også fint med det. Nå men nu har jeg det ikke mere og jeg har haft sex for første gang i 2 måneder. Her den anden dag gav jeg ham et blowjob. Hans pik smagte af det kondom med jordbær smag. Og jeg gender de kondomer godt. Vi havde ikke haft sex i lang tid så det var ikke der for det smagte af jordbær. Jeg vil spørge om hvorfor den gjorde det. Jeg ved godt at det kun er ham der kan sige det men jeg vil ikke lige spørge for han må ikke tror at jeg ikke stoler på ham. Jeg er bare blevet forviret og kan ikke helt tænke på andet. Her er nogle af de grunde jeg måske tror. 1.har han øvet at sætte kondom på. 2.har han onaneret med et kondom eller noget. 3.har han været mig utro for jeg ved at hans x elskede jordbær kondomer Vil du ikke forklare hvad de forskælige ting kan betyde og om hvordan jeg kan spørge uden at han bliver sur. Jeg håber du kan svare for jeg er ret forviret. Knus fra mig<3

Svar:
Hej pige 16 år
Tak for dine spørgsmål
Det er ikke sjovt når tankerne kører rund i hovedet og jeg kan godt godt forstå at du bliver lidt forvirret, der er mange spørgsmål og tanker i dit hovede.
Det kan sagtens være nogle af de grunde som du skriver, men som du også selv giver udtryk for, så er du nød til at spørge din kæreste for at få svaret. Lyt til dit hjerte og din følelser og tal ud fra dem, fortæl hvad det gør ved dig!
Jeg vil ikke begynde at skrive hvad de forskellige grunde kan betyde, eftersom det er forskelligt og det gør det ikke nemmere for dig, du skal være ærlig og derfor fortælle hvordan du har det, selvom det kan være rigtig svært, er det desværre den eneste løsning.
Venlig Hilsen
Sascha