kondom
brevkassespørgsmål af
Anonym
19 år
Hej cyberhus jeg skal have sex med min kæreste på 16 på fredag, men jeg har et problem!! Min pik er ikke bred nok til at udfylde et Small kondom. Hvad gør jeg?

Svar:
Hej
Det lyder rigtigt dejlligt at du og din kæreste vil have sex, og endnu bedre at du tænker på prævention, så lad mig prøve om jeg kan hjælpe dig på vej.
Først og fremmest er størrelserne på pikke meget forskellige, ligesom kvindernes bryster også kan se meget forskellige ud. Her skal du regne med at det ikke er alle kondommer som passer lige godt. Her er det noget med formen, størrelsen og følelsen at gøre.
Hvis du har et kondom som ikke passer til dig, vil jeg helt klart råde dig til at tage på apoteket, hvor det er muligt at købe en prøvepakke med kondommer. Så har du mulighed for at finde lige præcis det kondom som passer til dig.
Her er en lille kondomguide til dig
Mvh
Casper