Kondom

brevkassespørgsmål

Kondom

brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år

Hvordan finder man ud hvilken størrelse kondom man bruger?

hvad skal man måle ??

vh en liderlig dreng

Svar:

Hej med dig.

Jeg kan godt sætte mig ind i, at du gerne vil finde det helt rette kondom, og at det kan være lidt svært at finde rundt i, hvilke du skal bruge.

Jeg kan fortælle dig, at de fleste drenge bruger kondomer i standardstørrelse. Kondomer er elastiske, og den normale størrelse passer derfor de fleste drenge. Jeg vil råde dig til at prøve at købe en pakke helt normale kondomer og prøve dem derhjemme. Hvis de ikke passer, kan du prøve at finde en pakke, hvor der enten står "XL" (ekstra store) eller "XS" (ekstra små) på. Det handler om at prøve dig frem og finde den type kondomer, som passer dig bedst. Jeg tror ikke, at man direkte ud fra længden på sin penis kan sige, hvilke kondomer, man skal bruge, og det er derfor jeg synes, du skal prøve dig frem og starte med at købe en pakke i standardstørrelse.

Jeg håber, du kan bruge mit svar.

Vh. Matilde