kommer ikke når jeg onanere

brevkassespørgsmål

kommer ikke når jeg onanere

brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år

Hej Jeg har et problem. Jeg kommer ikke når jeg onanere. Der kommer ikke noget ud af bannanen når jeg onanere. Hvad skal jeg gøre. Håber i kan hjælpe mig. Hilsen Big Mac

Svar:

Hej Big Mac, fedt navn

Jeg tror godt at jeg kan hjælpe dig med et svar.

At onanere er en helt normalt ting. Din alder er 13 år, så du er højest sandsynligt kun lige kommet i puberteten. Det betyder at din pik og dine testikler er igang med at udvikle sig. Og det vil sige at du går fra at være en dreng til at du bliver en mand.

Mit bedste råd er - Fortsæt med at onanere, hvis du synes at det er dejligt. Men din sæd skal du være tålmodig med, og din krop skal have lov til at udvikle sig.

God fornøjelse.

Mvh

Casper