At komme.

brevkassespørgsmål

At komme.

brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år

Hej jer. hm er det rigtigt at en dreng kan komme 7 gange i træk uden at holde pause ?

Svar:

Hej med dig.

Jeg vil sige at det lyder godt nok lidt voldsomt. Jeg har personligt aldrig hørt om nogen, der er kommet 7 gange i træk uden pause, men det kan godt være at det er fysisk muligt.

Dog er det oftest sådan, at når en dreng har haft udløsning - eller som du skriver 'er kommet', så trænger han til en lille pause. Så efter en pause kan det godt ske, at han er klar igen.

Hvis der er nogle drenge, der fortæller dig, at de kan komme 7 gange i træk uden pause, så tror jeg at det er noget de siger for at imponere dig.

Håber du kan bruge mit svar :)

Venlig Hilsen Mie