Kom til at barbere mig selv i penis!
brevkassespørgsmål af
Anonym
16 år
Jeg vil bare gerne vide om jeg skal være bange for det, altså at jeg barberede min penis. Ikke det at barbere den men at der kom snit sår i. Det bløde en del. Det var der hvor der stadig sidder lidt hår på og ville bare lige høre om det var farligt...

Svar:
Hej med dig
Jeg syntes det er et rigtig godt spørgsmål, du stiller os, fordi ens penis er et ømt område og det er et sted man skal passe rigtig godt på.
Men det er helt normalt folk kommer til, at skærer sig når man barbere sig, også nede ved penissen på sig selv. Det sker der heldigvis ikke så meget ved, selvom det kan bløde rigtig meget. Men du skal huske at vaske såret godt, for ellers kan der godt komme lidt betændelse i såret og det kan komme til og gøre ret ondt.
Jeg vil dog stadig råde dig til, at passe bedre på i fremtiden og måske barbere lidt langsommere og passe rigtig godt på især klunkerne, hvis du også barbere dem. For dette område er lidt mere sart, end resten af ens penis.
Jeg håber du kan bruge svaret
Med venlig hilsen Paw