kom igen
brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år
Jeg er kommet i gang med at onanere, og det går også rigtig godt. Men så den anden dag da jeg sad bukseløs på min seng havde jeg onaneret og var lige kommet. Helt tilfældigt sad jeg stadig og nulrede mig selv mellem benene og pludselig bølgede det så ind over mig igen meget kraftigt og jeg knækkede helt sammen. Jeg blev så forskrækket at jeg begyndte og græde. Er det normalt at man kan komme to gange? Jeg tør ikke onanere igen før jeg har fået svar. Som sagt blev jeg meget bange.
Knus fra Sarah

Svar:
Kære Sarah,
Jeg kan godt forstå at du fik dig en overraskelse, men der er ingen grund til at være bekymret.
Det du oplevede var fuldstændig normalt, og noget som mange piger ville ønske de kunne. Der er nogle piger som kan få den ene orgasme efter den anden, selv lige efter de er kommet, og andre som skal have en pause eller starte helt forfra med at onanere inden de kan komme igen. Det er som sagt helt normalt, og mit råd til dig er at forsætte hvor du slap, og fortsætte med at udforske din krop.
Jeg håber at jeg har besvaret dit spørgsmål, og at du ikke længere er skræmt over hvad du oplevede. Du skal være velkommen til at skrive ind til os en anden gang hvis du har et spørgsmål, så vil vi gøre vores bedste for at komme med et brugbart svar.
Mange hilsner, Torben