Knopper på penis

brevkassespørgsmål

Knopper på penis

brevkassespørgsmål af
Anonym
12 år

 jeg synes det er lidt underligt at jeg har små hudfarvede knopper på min penis. er det noget med udvikling eller er det noget andet helt specifikt? Er glad fordi jeg fandt denne side, den har givet mig mange svar på ting og sager:)

Svar:

Hej med dig..

Dejligt at du har fået svar på dine spørgsmål :) Og jeg tror også jeg kan svare på det her, fordi det lyder som talgknopper du har og det har alle, og fuldstændig normalt. Og faktisjk er det noget du skal have. Så det behøver du ikke at tænke så meget på mere..

Kan du have det godt..

Venlig hilsen

Erroll

Niels-Christians billede
Niels-Christian fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål