knopper på penis
brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år
Hej jeg har et spørgsmål.
Jeg har det med at onanere tit og jeg har lagt mærke til at jeg har nogle "knopper" på min penis.
er det noget jeg skal være bekymret for eller det normalt
på forhånd tak

Svar:
Hej med dig.
Når man lige pludselig opdager noget nyt på sin krop, kan man nemt blive nervøs for, om der er noget galt. Derfor er det godt du skriver ind til os, så vi kan hjælpe dig med at få styr på bekymringerne.
Umiddeltbart lyder det helt normalt. Mange drenge oplever at have talgknopper på deres penis, og det er hverken unormalt eller farligt. Talgknopper har til formål at holde huden fugtig, så penis ikke bliver tør. Afhængigt af hvor på din penis, knopperne sidder, kan det også være hårsække, der bare ligner talgknopper.
Hvis knopperne begynder at klø, blive røde eller irriterede, skal du gå til læge. Ellers skal du bare lade dem være - de er helt ufarlige.
Jeg håber, du kan bruge mit svar.
Kærlig hilsen
Tanne