Klitorisorgasmer
brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år
Hej med jer! Jeg er godt i gang med at onanare. Jeg har prøvet at røre noget som jeg troede var klitoris, men da jeg ikke kunne mærke noget særligt, googlede jeg et billede af skeden, og så at klitoris sad et helt andet sted. Altså meget længere oppe... Så prøvede jeg at massere det sted som var vist på billedet, men synes stadig ikke der kommer nogen særlig følelse. Gør jeg noget forkert? Og ved godt at jeg skal lære min egen krop og kende og bla bla, men det synes jeg altså at jeg har prøvet virkelig lang tid nu, uden der er sket noget. Tak for hjælpen på forhånd :-)

Svar:
Hej med dig!
Hvor er det fedt for dig at du er kommet igang med at onanere. Og det var da en god ide at google et billede, og på den måde finde klitoris!
Klitoris sidder hvor de inderste skamlæber mødes opadtil, den er meget følsom og så har den form lidt som en ærte. Så hvis du kan nikke genkendende til dette, har du fundet den.
Jeg kan godt forstå, at du synes det er lidt irriterende at der ikke sker noget når du masserer din klitoris.
Jeg tænker at det måske er fordi det er det eneste du gør? For de fleste piger skal der lidt mere til for at gøre dem liderlige, så som at røre ved sig selv bestemte steder, se noget i en film, læse noget, tænke på en fyr de godt kan lide eller fantasere om noget, imens de masserer klitoris. Det er meget forskelligt fra pige til pige, hvad hun godt kan lide.
Måske kan du huske at du engang har set, læst, hørt, eller tænkt noget som tændte dig.
Det kan også være at du skal massere på en anden måde. Hurtigere, langsommere, ved siden af klitoris, blødere, hårdere, med en våd finger eller andet.
Som sagt er det meget forskelligt hvad der virker fra person til person. Og det kan være rigtig træls når det ikke bare er dejligt med det samme. Men jeg vil foreslå dig at prøve nogle forskellige ting af og tro på at det en dag føles rigtig godt.
Held og lykke med det!
Mange hilsner fra Louise