Klitoris?
brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år
Hej Brevkasse! Jeg er en pige, som hver dag onanerer og synes at det er dejligt! Jeg har lige et par spørgsmål 1. Hvorfor skal man egentligt fugte den finger man onanerer med eller bruge det våde der kommer fra selve fissen for lettere at komme? 2. Er G-punktet noget man kan mærke ligesom klitoris ( en knop som vokser under onani ) eller er det bare et 'sted' ?

Svar:
Hej Ålborgpige.
Super dejligt du skriver herind.
Det er en god ide at fugte fingerne inden man onanerer, så det er vådt og glat når man leger med sig selv. Hvis fissen er for tør, kan det godt gøre ondt, men man kan altså godt starte forsigtigt med "en tør" finger, som man ligesom gnider så huden følger med, i stedet for at glide fingerne rundt, indimellem kan man stikke fingeren lidt ind i skeden for at mærke om der er safter. Fissen blive våd i takt med man bliver ophidset. Der er ingen regler for hvordan man gør. Det handler om at prøve sig frem, og mærke efter hvad man synes er dejligt!
G-punktet er ikke en knop som klitoris men et punkt sidder 2-4 cm oppe i skeden ind mod kønsbenet. Hvis man stikker en finger op i skeden kan man måske mærke stedet, men det er ikke alle som kan mærke g-punktet. Hos nogle svulmer mere eller mindre op når det stimmuleres.
Jeg håber du har fået svar på dine spørgsmål.
Med forårsvenlige hilsner Mette.