klam lugt...
brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år
hej:) og tak for alle de fantastiske svar jeg har fået herinde! Jeg har en virkelig klam lugt i underlivet.... den giver mig kvalme og den lugter som noget man ikke burde komme tæt på:/ og man kan faktisk også lugte det igennem bukserne nogen gange og det er virkelig ikke fedt:( Det smager salt - som det jo skal har jeg hørt og smager egentlig fint nok men man har ikke lyst at tage det i munden før man har taget det værste af sin finger:/ og ja selvfølgelig er det efter jeg har onaneret og blevet mega våd.... Hvad skal jeg gøre? skifter undertøj næsten hver tolvte time og går tit i bad og bruger intimsæbe og er trimmet dernede og... aner ikke hvad jeg skal gøre, så please hjælp:(<3 og mit andet problem er at når en dreng prøver at få fingrene op i mig så han kun få 2 fingre derop... eller han kan godt få 3 fingre men det gør virkelig ondt.... what to do?? Jeg slapper helt af og er våd nok og han har tit våde fingre... btw - ja jeg ved godt jeg er for ung til sex og det har jeg heller ikke!!! Jeg har det sjovt med drenge men overskrider ALDRIG mine egen grænser<3 Jeg passer på mig selv og elsker mig selv:) -Knuzz den glade men negative pige

Svar:
Hej med dig,
Det er godt at høre, at du har fået nogle fantastiske svar her i Cyberhus – så håber jeg, at du kan bruge dette svar også.
Du beskriver, at det lugter meget ubehageligt fra dit underliv, og som jeg forstår dig, er det især efter du har onaneret? Det kan faktisk godt variere, hvordan man lugter, ligesom det kan variere lidt, hvordan konsistensen er, når man bliver våd og tændt. Det er også helt normalt at have udflåd i trusserne, selvom man ikke har onaneret, men det lugter som regel ikke ubehageligt. Som du beskriver det, lyder det til, at det er meget generende for dig, og hvis det er så slemt, så synes jeg, at du skal prøve at kontakte din læge. Han/hun vil kunne fortælle, om det er fordi, der er noget galt eller om alt er, som det skal være. En meget kraftig ubehagelig lugt behøver ikke have noget med en infektion at gøre, men det er vigtigt at tilføje, at det er en mulighed. Derfor synes jeg, du skal prøve at høre din læge ad.
Du nævner også, at det er svært for en dreng at få mere end 2 fingre op i dig, fordi det gør ondt. Hvis lugten har noget at gøre med en infektion, svamp eller lignende, kan det godt være derfor, at det gør ondt. Det kan også bare være fordi du spænder for meget i kroppen. Selvom du siger, at du er afslappet og våd nok, så kan man stadig godt spænde ubevidst i musklerne, hvis skeden ikke er helt vant til at få noget op i sig endnu. Derudover tænker jeg også, at der vel ikke er nogen grund til, at han skal have 3 fingre oppe i dig? Hvis du synes det er dejligt med 2 fingre eller 1 finger, og det gør ondt med 3 fingre, så er der ingen grund til at gøre det.
Til sidst vil jeg lige tilføje, at når en dreng har fingre oppe i din skede, så er det faktisk også sex, selvom du siger, at du ikke har sex. Det er godt at høre, at du er bevidst om dine grænser, og det synes jeg du skal blive ved med og så passe på dig selv, så du ikke gør noget, som du fortryder :-)
Jeg håber, at du kunne bruge mine svar, og at du også prøver at ringe til din læge for at høre, hvad han/hun har at sige til den ubehagelige lugt.
Med Venlig Hilsen
Anne