kedeligt sexliv?
brevkassespørgsmål af
Anonym
16 år
Hej Cyberhus. Jeg er en pige på 16 og jeg har verdens bedste kæreste. problemet er bare at vores sexliv er ret kedeligt (vi har været sammen i godt og vel 2 år) Vi har snakket en del om det, jeg syntes ikke rigtig vi får gjord noget ved det. han er ret "genert" og derfor har han svært ved at begynde på nye stillinger og jeg er nok også ret "genert" og tør ikke helt at fortælle hvad jeg tænder på og hvad jeg ikke tænder på. Vi bliver begge bedre og bedre til at sige hvad vi vil have og hvad vi kan li. Men der mangler bare noget aligevel. Jeg kan ikke finde på noget og har søgt rigtig meget på det og så vidre. problemet er bare at der ikke rigtig er noget som jeg synes passer til vores "alder"... Nå men jeg vil enlig bare høre om i havde nogle gode ideer til "noget nyt" og hvad man kan gøre for virkelig at tænde en fyr. på forhånd tak for hjelp :3

Svar:
Hej
Så synes jeg at det er rigtigt godt at du skriver herind og spørger.
Som jeg forstår dit spørgsmål er du og din kæreste ret glade for hinanden og ønsker at der skal ske noget nyt i jeres sexliv eller måske bare få nye stillinger som kan gøre at der kommer variationer i jeres sexliv, og at I har snakket sammen, men at det kan være lidt svært at snakke om.
Jeg kan godt forstå at det kan være lidt svært at udforske hinandens seksualitet, når du skriver at I begge er en smule generte. Faktisk kan det ofte være ret svært at snakke om sex, fordi man gøre sig selv åben og sårbar, da der tit er følelser med i sex. Så det er helt naturligt at det kan være lidt svært at tale om.
For sex handler om mod og tillid, så når du skriver at I bliver bedre og bedre til at snakke om det, så tænker jeg at jeres sexliv er i en udvikling. Altså at I med tiden langsomt bliver bedre og bedre til at åbne op og fortælle hinanden om jeres seksuelle fantasier. At fortælle om sine fantasier kan faktisk være med til at gøre den anden i forholdet liderlig og opstemt.
Nu spørger du om jeg kender til noget som passer til jeres 'alder' og om jeg har nogle ideer til hvordan du tænder en fyr... Nu er det sådan med sex at jeg ikke kan svare på hvad I godt kan lide, det er noget I kun selv kender til. Men jeg ved at hvis du søger på google om sex-stillinger eller ideer til frække fantasier, så burde der være en del hits.
Mit forslag er at I sætter jer sammen og undersøger nye måder og stillinger. Fordi det at sidde sammen og undersøge nye måder at dyrke sex på kan være rigtigt frækt, specielt med tanken om at I kan gå ind og prøve jeres nyfunde ideer på nettet sammen.
Og så længe I begge er indstillet på at I gerne vil have sex med hinanden, så er det super godt hvis I snakkede sammen om det. For med en snak kan man komme ret i langt i at forstå den anden person i forholdet.
Jeg håber du kunne bruge mit svar til noget, og jeg ønsker dig og din kæreste et godt sexliv.
Mvh
Casper