kedeligt sex

brevkassespørgsmål

kedeligt sex

brevkassespørgsmål af
Anonym
16 år

Hej :D Det her er lidt grænse overskridene men jeg kaster mig ud i det. Jeg har en kærste på 20år vi har været kærster i ca2 år. Vi har et rigtig godt forhold men det trænger dog til lidt fornyelser. Vores sexliv er blevet mega kedligt, totalt det samme hver gang. Det forgår nogenlune sådan: Vi er sammen. Vi ser en film. klokken bliver mange. vi besluter os for at gå i seng. vi ligger i sengen lidt. han begynder at ta på mig. vi begynder at kysse. vi finder ud af at det nok udvikler sig så vi rejser os og tager tøjet af. han tager kondom på. vi ligger os ned i sengen igen. jeg sætter mig på ham. han stiger sin pik op i mig. vi begynder at vippe lidt frem og tilbage. når der så er gået lidt tid så for han enten flip i benet der sker bare altid et eller andet. vi dyrker ca sex hver anden uge. vi har snakket om at vores sex liv giódt kunne hvere mere indponerende men vi mangler nok lidt indspiration. Håber du vil hjælpe os :D KH Maria

Svar:

Kære Maria

Tak for dit spørgsmål

Det er godt at høre i har snakket om jeres sexliv, men hvor detaljeret har i talt om det, vi kan ofte gå og have en forventning om hvad den anden skal gøre og hvad vi godt kunne tænke os, men tit og ofte har den anden part ikke en ide om hvad man enlig godt kan lide og til tider har man heller ikke en ide selv derfor er første skridt at finde ud af hvad du tænder på ? Hvordan kunne du godt ønske dig at sex skal være? Hvad er det så lige der fohindrer jer i at gøre det?

Hvis det er svært at få sagt, så gør det istedet til en leg/spil, skriv en masse forskellige spørgsmål ned (feks. hvad tænder du på?) put papierne i en skål og skift til at trække en seddel op og svar på spørgsmålene.

En ide kan også være at aftale på forhånd at sengen ikke må bruges til at have sex i, det giver en mulighed for at gøre noget nyt end hvad i plejer.

Rigtig god fornøjelse

Mange Hilsner

Sascha