Kan man selv vælge?

brevkassespørgsmål

Kan man selv vælge?

brevkassespørgsmål af
Anonym
12 år
Oprettet 15 år 1 måned siden

Hej Sascha :) jeg har den her kæreste som er dejligt vild med mig men desværre ikke er gengældt :( vil meget gerne blive forelsket i hende men her kommer spørgsmålet så.

Kan man på nogen som helst måde selv vælge hvem man er forelsket i? og kan man bevidst "fjerne" ens forelskelse i en anden? Tak :) hilsen en dreng :p

Svar:

Hej dreng 12 år

Dejligt at du skriver herind.

Man kan desværre ikke selv vælge hvem man bliver forelsket i, eller bevidst fjerne ens forelskelse til en anden.

Forelskelse er en følelse som man kan mærke i sin krop. Man får uro i maven, ens hjerte banker hurtigere, man begynder at opføre sig anderledes, man er fuld af energi. bare fordi "hun" eksisterer.

Venlig Hilsen

Sascha