kan man onanerer for meget
brevkassespørgsmål af
Anonym
19 år
hej kan man onanerer for meget jeg har kigget lidt rundt på nettet og fandt en side hvor der står vis man onanerer mere ind 1-2 gang om ugen kan man godt tag skade og ens prostata kan blive forstørret og kan give problemer men kan ikke finde siden igen så jeg ville lige høre om der er noget om snakken

Svar:
Hej med dig
Det er rigtig godt du skriver ind til os, hvis du er i tvivl om sådan nogle ting. Men du kan være helt rolig, det du har læst er vandrehistorier, for faktisk er det rigtig sundt og onanere.
Der findes rigtig mange vandrehistorier om onani, også historier om at man bliver blind, eller får en skæv penis. Men sådan er det heldigvis ikke, i stedet hjælper onani mod hovedpine og stress, samt mange andre ting, så det er bare i gang med, at onanere.
Hvis du har lyst til, at vide lidt mere om det, kan du læse om onani på denne hjemmeside.
Jeg håber du kan bruge svaret
Med venlig hilsen Paw